assalamualaikum


Sunday, July 01, 2012

Aturan Allah Maha Sempurna...


Assalamualaikum wbt…

Rasenye baru je nk menikmati hujung minggu..tuptap2 sok dah hr Isnin semula…huhuhu…begitu jelas sekali tanda2 kiamat yg Allah perlihatkan kpd kita…masa sgt cepat berlalu…Ya Allah, saya harap saya masih ad peluang perbaiki diri...ameen

Ape agaknye yg nk dirapukan hr ni ye?? (ade ke perkataan dirapukan tu??huhuhu). rasenye mcm takde pape..hr2 berlalu dgn rutin yg biase…cume dalam kebiasaan tu, akal dan hati ni sering memikirkan perkara2 lain..tentang kawan2, family, kewangan, nk kawin, n msa depan..hmmmm..

Hakikatnya semua tu Allah da aturkan dgn rapi utk setiap dr kita…bila kita lahir ke dunia, tangan ape yg kite gunakan utk menulis, bagaimana kite bertemu dgn jodoh kite, akhir sekali nnt..bile kite akan kembali kpd-Nya…mane pon kite berada, kite tetap x blh lari dr aturan Allah yg Maha Sempurna…

Sejujurnya, sy sudah mempunyai si jantung hati, cume belum memiliki…dan fikiran semestinya tak lepas dr memikirkan tentang masa depan kami..mungkin org akan berkate, blaja blom habis, tapi da gatal nk kawin…tp btol ke sbb gatal??? Atau sebenarnya masenye sudah tiba..fikir2kan…

Semoga Allah merencanakan yg terbaik buat kami… doa daripada rakan2 jua yg kami harapkan…

Sekian..wassalam
Uhibbukum fillah

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget