assalamualaikum


Tuesday, May 22, 2012

Janji saya pada awak..^_^


Saya telah berjanji…
Maka saya perlu tepati..
Tapi awak..
Saya rase seperti dihukum…
Tapi saya tahu..
Awak buat semua ni kerana satu perkara…
Kerana awak  SAYANG  saya…
Terima kasih…

Saturday, May 12, 2012

Dalam Minda Ada Macam2..Dalam Hati Tak Menentu..


Assalamualaikum wbt..
Harap2 semuanya sihat2 n ceria sentiasa…(^_^)
Jangka hayat setiap org berbeza..telah Allah tetapkan sejak azali lagi..sekarang umo saye da 22 tahun 3 bulan..huhuhu..rase macam dah lame hidup..tapi hakikatnya, Allah sje yg tahu. Maybe dalam mase 1 minit dari sekarang saye boleh terhenti menaip dgn tibe2 (boleh kire dari skrg ye..hehehe). tapi, apepun..sbgai hamba Allah yg hina, saye perlu bersyukur dan redha dgn segala pemberian dan nikmat mahupun ujian yg Allah datangkan dalam pelbagai bentuk..alhamdulillah..terima kasih ya Allah..

Sekarang ni, macam2 yg saye fikirkan..salah satunye saye terfikir..saye ade kawan baik x eh??huhuhuhu. saye sendiri pun tak pasti..kadang2 rase mcm ade..kadang2 tu..ntahla..saya pasti setiap org menginginkan seorg teman/ sahabat yang akrab, di mana kita blh berkongsi rase, brkongsi gembira dan duka, berkongsi susah dan senang..kpd yg sudah memiliki teman yg seperti itu, jgnlah disia-siakan..bersyukurlah dan berdoalah semoga ikatan yang dibina itu berkekalan dan diredhai Allah..

Ya Allah..aku bukan seorang yg mampu untuk melayari hidup ini tanpa insan bernama teman sejati..aku juga menginginkan seorang teman yg bisa aku luahkan perasaan, bercerita tentang kegembiraan dan kisah lara, yang mampu menerima aku seadanya..kerana aku ini insan yg sangat banyak kekurangannya…

Ya Allah…air mata itu sangat berharga…namun air mata itu seakan menjadi teman setia...meskipun begitu…Engkau adalah sebaik2 tempat mengadu Ya Allah…sebaik2 sandaran untuk aku meluahkan segalanya…maka, kurniakanlah sedikit kegembiraan dan ketenangan ke dalam hatiku…kerana Engkau sentiasa di samping hamba-Mu…

Kepada rakan2 yang pernah menjadi penghibur hati saya…yg pernah menjadi tempat saya mencurahkan air mata…terima kasih yg x terhingga saya hulurkan…hanya Allah saje yg dapat membalas kebaikan kalian…in sya’ Allah..doa saye sentiasa mengiringi awak2 semua…(^_^)
Uhibbukum fillah,
Wassalam.
There was an error in this gadget