assalamualaikum


Tuesday, June 19, 2012

Jangan Lupa pada Allah


Assalamualaikum wbt…

Dengan nama Allah yang Maha Pemurah lagi Maha Mengasihani…

Ya Allah Ya Rahman…
Setinggi-tinggi kesyukuran kehadrat-Mu,
Atas segala kebaikan, kesejahteraan, kejayaan & kecemerlangan yg Engkau kurniakan kepada hamba-Mu ini…
Tiada yg sehebat-Mu Ya Allah…
Tiada yg dapat menandingi kekuasaan-Mu Ya Allah…

Ya Tuhanku…
Kejayaan ini member 1001 makna bagi hamba-Mu…
Tanpa makrifah-Mu…tidak bisa aku memperolehi semua nikmat ini…
Justeru Ya Allah…
Ku pohon kepada-Mu…
Jgn jadikan aku drpd kalangan manusia yg kufur dalam menikmati kehidupan serba sementara ini…
Jgn jadikan aku makhluk yg bermegah diri…walhal tanah tempat ku berpijak ini bukan milikku…
Sedangkan aku juga adalah sebahagian daripada cebisan2 tanah itu…

Ya Allah…
Engkau rahmatilah para murabbi yg tidak pernah jemu mendidik dan mendoakan ku…
Engkau berkatilah kedua ibu bapaku yg sentiasa memohon kepada-Mu demi melihat aku berjaya…
Engkau kasihilah sahabat2 ku…dulu,kini dan selamanya…
Engkau redhailah aku sebagai hamba-Mu yg hina…

SESUNGGUHNYA TIADA TUHAN MELAINKAN ALLAH…
Dan MUHAMMAD ITU PESURUH ALLAH…

Ameen Ya Rabb…




P/S: tak lupe jgk kpd org trsyg yg sntiasa mendoakn diri ini...terima kasih sgt2...

No comments:

Post a Comment