assalamualaikum


Sunday, September 30, 2012

Assalamualaikum wbt…

Sekian lama menyepikan diri..akhirnya muncul kembali…(^_^)
Bukan sengaja, tapi terpaksa. Terlalu banyak urusan dunia yang membelenggu. Cewah! Huhuhu.

Entry kali ni, saya nak mempersembahkan sesuatu untuk teman2 semua. Jeng3!!! Hahaha. Tak yah nak gempak sangat lah kan. =P

Saya sebenarnya memang minat sangat2 nak menghasilkan karya, terutamanya cerpen. (novel macam hebat sangat la kan). So, saya pun berusaha untuk menghasilkan sebuah cerpen yang tak seberapa. Huhuhuhu. Actually da berbulan-bulan. Saya dah post kat penulisan2u. lama sangat dah. Jadi, selamat membaca kepada semua pada entry yang sebelum ini. huhuhu

Klik sini. (^_^)

Sekian
Uhibbukum fillah
Wassalam

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget